Sidor

lördag 24 januari 2015

[long time no see]












Hej på er. Jag lever. Det kanske inte var någon som undrade men det gör jag i alla fall. Det var länge sen nu. Julen är över och likaså nyår. Har varit en sväng i Stockholm sen sist och gjort julbroschyren för Interfloras jul 2015. Mycket roligt och spännande. Och återigen, lärorikt. Men nu är det dags att tänka på annat än jul, som våren till exempel! Oj så många härliga vårblommor det har kommit in till butiken nu. Tulpaner, hyacinter, ranunkel, vaxblomma, körsbärsgrenar... Lycka i sin renaste form! Här har jag bundit en "gåbort-bukett" men sann vårkänsla. Och härlig doft. Jag tycker det är så vackert med något torrt och dött tillsammans med spirande blommor, här är det fröställningar från rudbeckian jag använt. I like. Sannerligen.


Ha det bra hörrni!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar